Ännu mer Magnolia och påsk!

Har verkligen snöat in på de underbara nya Magnolia-stämplarna på sista tiden, inte minst för att de är så roliga att färglägga. Här är först ett kort till veckans skiss i Just Magnolia-bloggen:



Tilda som påskkanin, färglagd med distresser, Magnoliapapper och så har nya passionen kant/hörnstansen från MS gått varm...

Förra helgen var det stor pysselträff i Ö-vik, var där för första gången och det var supertrevligt (inte minst pga trevligt sällskap av Annelie och Cathrin =)), fantastiskt välordnat och helt otroligt att "live" få se alla underbara alster som 130 pysselsugna människor skapade!
Själv presterade jag under lördagen( lååångsam som jag är) bidrag till 2 av de 9 utmaningarna:


Här skulle man använda minst 3 olika motivstämplar och med detta lyckades jag sno åt mig 1:a pris *Yippiie*, i form av paket med stämplar och dekorationer från Stämpelgården !

Det andra kortet var till en skiss, motivet lät Annelie mig stämpla upp-Tack för det :)!


Gillar verkligen denna stämpel, supersöt tycker jag!
Detta blev en andra plats- presentkort på Nettans scrapbooking4you =)!

Förstås supernöjd med dagen som även innehöll inköp av lite smått och gott, några stämplar, spellbinders,papper mm, hade gärnat stannat en dag till men söndagens logistik krävde definitivt 2 föräldrar, så det var bara att sätta sig i bilen och köra hem i snörusket mitt i natten- mindre kul fast det var det värt!

Nähä, dags att göra sig iordning för att åka och jobba!
Ha en bra dag!

Kram/ Eva


Kommentarer
Postat av: Cath.

Fantastiska kort! Stor kram!

2010-03-31 @ 21:12:28
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa

Grattis till alla fina placeringar!

Du är sååååå duktig!!!

Tack för det fina påskkortet!

Glad Påsk från syrran.

2010-04-02 @ 15:58:30
Postat av: Malin/majamelon

Uuunderbara kort och grattis till vinsterna!! =D



Kramkram!

2010-04-03 @ 09:06:30
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0