Återfall...

i "gulliga"  kort har jag haft, i alla fall ett litet... Blev så sugen på Stampartics aprilutmaning nr 2, rund form med blomtema. Pysseltid har tyvärr inte funnits i överflöd senaste tiden, till slut blir jag så sur och frustrerad när jag inte hinner det jag vill ( ren och skär abstinens =))  så då blir det nattpyssel. Som tex med detta kort:


Stämpel från The Greeting Farm, veckat crispyband, div blommor, bling, stickles mm. "Mönsterpappret" är gjort med distresser och en Spellbinders Impressability Die som "mask".

I helgen snodde jag faktiskt också åt mig lite pysseltid, var vansinnigt sugen på att testa mina alldeles nya TH-dies =) :



Dom överträffade alla förväntningar, skar lätt som en plätt t ex i grungepaper mm. Beslagen ovan som Tilda sitter på är grungepaper som lackats med Crackle Paint  Bronze, blev lite för "guldigt" först så jag målade på med brun PM-penna. Även Bladen är en Sissix-die kombinerat med retro-blommor. Tilda är färglagd med distresser. Har ännu inte bestämt om och i så fall vad det ska stå på kortet =).

Om jag inte blir så mångordig nu så kan det hända att det blir lite mer pysseltid ikväll  =)

Ha en riktigt skön torsdagkväll!

Kram/Eva

Kommentarer
Postat av: Tigris

Åh så fint ... här tränar jag men saknar miljoner saker märker jag varje dag!

:)

2010-04-22 @ 21:04:47
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Pernilla/Trollwing

Hej!

Nu har jag tittat runt på din fina, fina blogg! Så UNDERBARA kort du gör! Supervacker färgläggning verlkigen och härliga egna texter och bakgrunder, inspirerande!

Tack för titten:-)

2010-04-22 @ 23:25:33
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Cath.

Sååå snygga kort! Verkligen läckert det där runda! Och jag måste nog också shoppa en o annan TH-die märker jag...

2010-04-24 @ 07:04:03
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Therése

Vilka otroliga kort du gör, underbart att se gillar de med egengjord bakgrund och massa stämplar massor, jag skulle behöva lära mig att göra sådana! Det är ju inte alltid som det passar med magnolia eller hÄnglar stämplar!!



Ha en bra dag!!!



Therése

2010-04-27 @ 15:43:52
URL: http://minpysselhorna.blogspot.com
Postat av: BellaMio

Shit pomfritt!!!!



Har haft mig en bloggrunda här nu på morgonen, men det runda kortet är helt klart det snyggaste jag sett!!! WOW tjejen!!!! Du är såååå bra!!!



Kram KRam

2010-04-29 @ 08:42:05
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0