Cybercrop

Nybörjarbloggare som jag är har jag varit lite dålig på uppdateringar men här kommer en i alla fall. Håller just nu på att få en överdos av scrapping, om det nu är möjligt=)  . Pågår Cybercrop hos Scrappers -ny erfarenhet och jättekul att se alla fina bidrag som bara strömmar in. Vill ju helst hinna med så många utmaningar som möjligt  men ska åka bort i slutet av veckan så jag missar FYRA DAGAR av cropen- STRESSIGT!!  ;-)
Har i alla fall hunnit med några stycken, först  två kort gjorda av cybercrop-kitet man kunde beställa: 



Här skulle man använda CS + två mönstrade papper ur kitet samt endast egengjorda dekorationer. Använde nyinköpt Mimosastämpel från bildmålarna, färglagt med PM, stora "äpplet" utklippt och sprayat med Memoriesmist, titeln embossad handstil.Och låtit DoubleDo:n arbeta lite =).

Till nästa skulle man använda minst 2 mönstrade papper +2 dekorationer ur kitet:



Massa härliga papper i paketet!. Likaså här Mimosa-stämpel, har maskat motivet och "mistat" ramen. ( Måste utöka min mist-arsenal - tycker dom är suveräna att använda. Tyvärr har jag för tillfället köpstopp när det gäller scrapsaker, har just beställt en Slice- DYRT men KUL!! =)

Har även hunnit med ett bidrag till den monokromatiska utmaningen, fick bli brunt:



Flera i bekantskapskretsen vars barn snart tar studenten eller går ur 9:an, så jag passade på med ett  Grattis-till-examenkort. Utgick från stämpeln med ugglan på grenen och ritade till resten av trädet och lite bakgrund. Använt ProMarkers- otroligt vad många bruna nyanser man kan få fram med några få pennor   :-) . Uggleögonen är 3-D-lackade,-stulen idé men minns inte från vem-Tack iallafall =) !


Ett litet påskkort har det oxå blivit:



Glad påsk skrivet på bakgrund med stämplade kycklingar, har i ö använt lite av varje, äggstämpel, hörnstämpel, pappers-och filtblommor, liquid pearl, stickles samt doodlat lite. Oxå premiärtestat punchinella =)!


Till sist, TACK ni som hittat hit och lämnat kommentarer- värmer mycket!!

Ha det gott!
Kram / Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0