Scrapträff i Ö-vik!

Jominsann, i helgen har jag varit på en stor och supertevlig scrapträff i Ö-vik anordnad av föreningen High Coast Scrap. Ska ha varit ca 150 glada scrappare där, och en 5-6 butiker hade försäljning på plats. Otroligt praktiskt att kunna gå 10 meter och enkelt införskaffa just det som fattas till sitt pågående projekt =). Hade trevligt sällskap av Helena och Annelie vilket förstås gjorde det hela ännu roligare =).
Ett antal utmaningar fanns för den som ville, och det ville jag ju ... fast lååångsam som jag är hann jag faktiskt bara med fyra ( 4! ) kort på hela helgen... fast jag hann ju mycket annat också, fika, shoppa, kolla på alla underbara alster som folk producerade...
Och även om jag inte tillverkade så många kort tycker jag nog att jag fick ganska bra utdelning på dem jag gjorde =D...
På lördagen ( då jag var RIKTIGT långsam ) fick jag på 12 timmar ihop dessa två:
Bidrag till utmaningen FÄRGEXPLOSION ( måste bara klaga på fotokvalitén, banne mig inte lätt att fota vid den här tiden på året, det är ju ALDRIG dagsljus när man är hemma ju! ) :
Stämpeln är från nya favoriten Kraftin´Kimmie Stamps, "Angry Ballerina", inköpt i helgen. Tycker den är helt underbar =D.
Sen ett kort till utmaning med tema "Vintage":
Med detta kom jag 2:a och vann ett set Primablommor och Pea rls =)
På söndagen fick jag ändå upp tempot lite för då hann jag med dessa 2 på 5 timmar ( fast då hann jag inte ens fika, haha!)
Först ett bidrag till en skissutmaning:
Fick användning för en av de nyvunna blommorna :)...Och detta kort vann faktiskt 1:a pris !!! =) Fick ett set med fina papper och dekorationer från Inkido, inte illa alls =)!
Och till sist en utmaning med fritt skapande, ens favoritalster under helgen , som inte lämnats in till någon annan tävling. Blev ett Halloweenkort i staffliformat, mest för att jag var så sugen på att pröva nya Masks från TH, "Seasonal":
Älskar att göra Halloweenkort för jag tycker om färgkombon svart - illorange, blir så effektfullt :) Även detta kort kom faktiskt 1:a, superglad!!! Vann något som jag så småningom listade ut var 3D-motiv, hittills helt okänt fenomen för mig måste jag erkänna...
Närmare beskrivning av detta kort finns i alla fall i Pysseltagens blogg.
Nu måste jag klaga lite igen, är så trött på att inte förstå mig på datorer. VARFÖR trycker datorn automatiskt ihop den här texten nästintill oläsbarhet!?! Kvittar om jag lägger in en massa tomma rader  så försvinner de ändå när jag förhandsgranskar eller publicerar inlägget! Om någon vänlig själ som kikar in här har en teori om detta tar jag hemskt tacksamt emot tips i frågan !
Jösses, nu har klockan tagit ett skutt igen, bedtime!!
Suss gott!
Kram/ Eva

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Eva

Jag är så otroligt impad av dina skapelser. Så jättefina kort. Av någon anledning så fick jag själv bara upp ett av fyra alster i min blogg. Måste åtgärda det när jag komemr hem igen, nästa vecka...

Ha det bra!!!

Mvh Hella Helena

2010-10-19 @ 22:00:39
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Åh så många fina kort!

2010-10-20 @ 10:48:32
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: onkis

WOW!!

Vilka underbara kort,förstår att du fick priser för dom.

2010-10-22 @ 08:46:36
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Ja, dina kort är ju så otroligt underbara!!!

Man blir så pysselsugen när man ser dina skapelser =)

Mina kort hittar du på http://anneliehojland.blogspot.com/



Tack för senast!



Kram Annelie!

2010-10-22 @ 21:03:47
URL: http://anneliehojland.blogspot.com/
Postat av: Kamilla

Nämen ooooh är det DU!!!! Det var ju jag som beundrade ditt vintage kort så jag nästan hade tänkt gifta mig med det när vi var i Övik!!! skrattar

Så roligt att hitta dig på nätet, jag hade ju tänkt fråga dig när vi var i Övik om du hade ngn blogg.. men det föll (som vanligt) från minnet!

Kram kram Camilla, den fanatiska beundraren S

2010-10-24 @ 22:50:04
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Chilla

HJÄLP ... Du är så himla duktig så man blir helt snurrig :D:D

2010-11-02 @ 23:01:52
URL: http://rymdblomman.bloggagratis.se
Postat av: susanne

Inte konstigt att du vann med dina underbart vackra kort!!! Du är otroligt duktig...kan tyvärr inte hjälpa dej med datorn, förstår mej inte alls på dom jag heller.

Ha det gott/sussa

2010-11-07 @ 20:14:38
URL: http://susannesmulor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0