LO

Nu har jag knåpat ihop första LO:n till scrappers CC, i kategorin Får, får inte...Här gäller att man inte får använda CS, rivna kanter (SVÅRT!) eller brads men måste ha med 2band/spets, blommor, knappar och stämpel.  Valde några bilder från 2007,då vi var på semester i Alanya i Turkiet.



Ungarna badade 10 timmar om dygnet och var som skrynkliga russin. Jättemysigt hade vi tills Den Stora Magsjukan bröt ut- akta er för buffér och "all inclusive" i Turkiet är mitt tips...=)
Försökte få till en lite "orientalisk" känsla med papper Marrakech från BG, text och form på mönsterpapper. Lyckades väl inte riktigt med det men gillar i alla fall färgerna på Marrakechpapperen jättemycket. Dold Journaling på Tagen som är "mistad" med Peach Delight.

Får nog ge upp tanken att hinna med några fler bidrag, måste gå och packa - ska åka på långhelg till Åre med 5 andra "mammor" utan barn och karlar - ska bli SUPERHÄRLIGT!! =)

Ha det gott i vårsolen!
Eva

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Hittade dig genom forumet hos scrappers. Hur duktigt är du då........ Mycket fint att se här. Jag är speciellt impad att du skriver allt själv. Min djupt beundran.

Ha e bra dag

Sinikka

2009-03-23 @ 11:59:14
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättefin LO =) Och korten du gjorde till CCn är sååå fina!! =)

2009-03-25 @ 20:51:59
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0