Men va´ f....

...nu snöar det igen!  Vi har snödrivor på tomten som kommer räcka till midsommar ändå, nu får det väl  vara nog!
Maken är i alla fall hemma igen, så igår fick jag lite pysseltid. Blev en LO till Svensk Scrapbookings skissutmaning mars/april:



Bilderna är från 2005 då dottern var runt året och tvångsmässigt provsmakade allt hon kom över=).

Har använt de papper och diecuts från CratePaper som fanns i paketet från ScrapAteljén, passade perfekt till denna utmaning =). Klippte ut en stor blomranka från ett av mönsterpappren och toppade med lite "pärlbroderi".

Medan jag skriver detta kommer mellansonen och hans far hem från badmintonträning, och guess what!  Maken haltar gravt, ojjar sig och påstår att han förmodligen dragit av hälsenan. Nu ligger han i soffan med benet högt och ser ynklig ut- Adjö alltså till pysseltid, fick istället en till att pyssla om...:-(  ( Ja ,jag vet -det är ju honom det egentligen är mest synd om men just nu känns det inte riktigt så, man har faktiskt inte rätt att  bli invalidiserad omedelbart man kommer hem efter  att ha varit borta i 8 da´r...)  Måste skjutsa upp honom för en påtitt, ska försöka jobba upp lite empati oxå ;-).

Med Stukade Hälsningar!
Eva


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad mycké fint det var här =)

Gillar dina upplägg o val av papper o dekorationer allt väl avvägt....helt i min smak ;-)



En sak till måste jag säga att Du textar sååååå vackert, jag kommer tillbaka =)



Kram//Mia

2009-04-07 @ 19:34:21
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0