Rosa julkort...

...ska man göra till StampARTics pågående tävling och ett sånt har jag knåpat på under några kvällar ( går ju som bekant inte fort här). Under tiden har det strömmat in bidrag så  för närvarande finns det ca 50 st, alla snygga och många av dom heelt fantastiska!.  Motivationen att lägga upp mitt eget har därför lixom sjunkit undan för undan :), men nu är det klart och här kommer det i alla fall:



 Var på en kanontrevlig pysselträff för ett par veckor sen  och Helena och Malin lät mig då stämpla upp en massa fina motiv, bla denna hÄngel- minns inte vem av dem som rådde om just denna men stort TACK båda två! Färglagt har jag gjort med Tombows- fantastisk uppfinning- och Twinkling H2O:s fast det glittriga på vingarna syns dåligt.Bakgrunden är gjord med AlcoInks med guld i, syns inte heller...

Måste bli ett kort inlägg idag, ska strax åka och jobba. Har dock varit lite produktiv på sista tiden så ett par kort från ovan nämnda pysselträff, ett par grattiskort, farsdagskort mm ligger och väntar, kommer endera da´n...

Ha en riktigt skön helg!
Kram / Eva

 


Kommentarer
Postat av: SasSa

Uuunderbart kort Eva!

Tack för att du deltar!!

KRam SasSa

2009-11-21 @ 18:24:33
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Carola

Jätte vackert kort, otroligt fin färgläggning :) Mycket fint!

2009-11-22 @ 21:50:22
URL: http://zazahbella.blogspot.com/
Postat av: Jorunn

Såå nyydelig kort!!

Herlige detaljer!



Takk for at du deltar!



Klem,

jorunn

2009-11-23 @ 19:51:09
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0